دلم میخواد زمان یکم جلو بره؛دلم میخواد زمان انقدر جلو بره که دیگه نگران نباشی کسی ما رو باهم تو خیابون ببینه؛دلم زمانی رو میخواد که بجای با عجله رسوندنت به خونه بعد از مهمونی،آروم و بی استرس آخر شب بر خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 280 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52

هر کسی حق انتخاب داره.نه؟
یا من دارم اشتباه فکر میکنم؟![]()
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 250 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52

مثلا برنامه ریخته بودیم درس بخونیم
تمیز کاری خونه چیه این وسط؟![]()
![]()
گاهی حس میکنم زیادی وسواس دارم![]()
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52
توی ایام امتحانات از شدت استرسو حاله خرابی که دارم زشت که هستمزشت تر میشمیادمه سال سوم دبیرستان تو ایام امتحانات اونقدی لاغر شدم و زیر چشمام گود و کبود شده بودکه یبار وقتی تو جمع نشسته بودم و اخبار دا خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1656 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52
رک بودن همیشه هم خوب نیس
مواظب رک بودن هاتون باشین.
شاید یه نفرو زیر این رک بودنتون له کردین :)
خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52

بهار ِ دلکش رسید و دل به جا نباشد
از آنکه دلبر دَمی به فکر ِ ما نباشد
در این بهار ای صَنَم بیا وُ آشتی کَن
که جنگ و کین با من ِ حَزین رَوا نَباشَد

آهنگ پلی شود لدفا :)
خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 228 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52
میدونم که آخرشم از همین استرس لعنتی خواهم مرد :)
خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52
2 فصل مونده از امتحان فردا
و حالی که اصلا خوب نیست
:)
-خنده داره ها.تو کی خوب بودی الان بخوای باشی:)
پ.ن: اندکی درد و دل :) (ادامه مطلب)
خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 21:52